Pytania i odpowiedzi

Jeżeli nie znajdziecie w tej sekcji odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu drogą mailową bądź telefoniczną. Postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości. 

  511 047 628  

 kontakt@healthybe.pl

 

FAQs

Czy używacie plastikowe wypełniacze?

Nie. W HealthyBE staramy się być świadomymi sprzedawcami i producentami, dlatego wszystko co kupisz w naszym sklepie będzie do Ciebie dostarczone w ekologicznie zapakowanych kartonikach z eko wypełniaczami, a całość obklejona jest papierową taśmą. 

 

Dlaczego sprzedajecie produkty w plastikowych opakowaniach?

Pomimo tego, że staramy się wybierać głównie ekologicznie zapakowane produkty do naszej oferty, zdajemy sobie sprawę, że zdecydowana większość artykułów dostępnych na rynku jest wciąż pakowana w tańsze, najczęściej plastikowe, opakowania. Ponieważ chcemy być marką dostępną dla każdego i, zgodnie z naszą dewizą, ułatwiać holistyczne podejście do życia, czasami ze względu na wyjątkowe walory danego produktu i ich producenta, dodajemy je do naszej selekcji. Jeżeli decydujemy się na sprzedaż produktów w plastikowych opakowaniach, możecie być pewni, że są to produkty naturalne, organiczne, bądź działają  nadzwyczajnie dobrze dla naszego organizmu. Przejście na życie zero waste jest idealnym rozwiązaniem, jednak ze względu na obecne standardy na świecie, bardzo ciężko jest całkowicie uniknąć korzystanie z plastiku. Naszym pierwszym krokiem w jego wyeliminowaniu jest pakowanie produktów jedynie w ekologiczne wypełniacze i przy użyciu papierowej taśmy. 

 

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Jeżeli posiadasz konto klienta, możesz śledzić status swojej przesyłki po zalogowaniu się. Dodatkowo, informację na temat statusu swojej paczki dostaniesz na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia po tym gdy Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji oraz gdy zostanie ono wysłane. W mailu otrzymasz także numer przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł/-a śledzić drogę jaką odbywa Twoja paczka od momentu przekazania jej do przewoźnika (kuriera bądź paczkomatu). Dokładamy wszelkich starań aby każde zamówienie było dostarczone następnego dnia roboczego od momentu zamówienia, jednakże w zależności od zamówionych produktów, przewoźnika oraz innych niezależnych od nas czynników, może ona byc dostarczona w terminie od 2 do 5 dni roboczych. 

 

Jakie są metody płatności na sklepie?

Wszystkie metody płatności dostępne na sklepie znajdziecie w zakładce 'Formy płatności' w dolnym menu. 

 

Gdzie mogę znaleźć informacje o promocjach?

Aby być na bieżąco z wszystkimi promocjami dostępnymi na HealthyBE.pl, zalecamy śledzenie naszych mediów społecznościowych: Facebook oraz Instragram, a także zapisanie się do newslettera. Dzięki temu nigdy nie ominą Was okazje. 

 

Nie mogę znaleźć towaru w sklepie.

Najszybszym sposobem na znalezienie szukanego produktu jest wpisanie najbardziej zbliżonej frazy w pasku wyszukiwania, który możecie rozwinąć poprzez kliknięcie w lupę w prawym górnym rogu strony. Łatwe w nawigacji kategorie powinny także ułatwić Wam znalezienie szukanego produktu. Jeżeli jednak dalej nie możecie znaleźć tego czego szukacie, zapraszamy do kontaktu mailowego.  

 

Mam problem z zalogowaniem się do sklepu. 

Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z funkcji 'zapomniałem/-am hasła', aby zresetować swoje stare hasło. Będziesz potrzebować dostęp skrzynki pocztowej, która wykorzystałeś/aś do rejestracji konta. Jeżeli nie pamiętasz którego maila używałeś/-aś do logowania, warto wejść na wszystkie skrzynki pocztowe, które podejrzewacie, że mogły być przez Waz użyte i wpisanie w pasku wyszukiwania frazy 'HealthyBE', wówczas łatwo dowiecie się, czy dany email był użyty do założenia konta na HealthyBE czy nie. Łatwym sposobem na nie stracenie dostępu do konta jest także rejestracja przez media społecznościowe. Zaloguj się przez Google bądź Facebook, a zapewne łatwiej będzie Ci zapiętać hasło dostępu.

 

Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

Tak, Jeżeli nie otrzymałeś/-aś jeszcze informacji o tym, że Twoja paczka została wysłana. Wówczas należy skontaktować się telefonicznie ze sklepem, aby otrzymać dalsze instrukcje. Nasza infolinia otwarta jest w dni robocze od 8 do 17.  Najczęściej będzie to oznaczało anulowanie Twojego zamówienia i konieczność złożenia nowego z poprawnymi produktami. 

 

Czy mogę zmienić adres wysyłki po zamówiniu?

Tak. Jeżeli nie otrzymałeś/-aś jeszcze informacji o tym, że Twoja paczka została wysłana. Wówczas należy skontaktować się telefonicznie ze sklepem, aby otrzymać dalsze instrukcje. Nasza infolinia otwarta jest w dni robocze od 8 do 17. 

 

Czy można łączyć zamówienia tak aby zapłacić tylko za jedną przesyłkę?

Nie. Należy złożyć łączne zamówienie, gdyż system automatycznie nalicza koszty przesyłki do zakupów poniżej 150 zł gdy wybierasz paczkomat lub poniżej 250 zł gdy wybierasz dostawe kurierem.  

 

Co zrobić gdy zawartość paczki nie zgadza się z zamówieniem?

Dokładamy wszelkich starań aby paczki zawsze zawierały produkty zgodne ze złożonym zamówieniem. Jednakże, jeśli zdarzy się, że otrzymasz złe zamówienie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sklepem w celach wyjaśnienia zaistniałego błędu oraz zorganizowania dostawy poprawnych produktów.   

 

Otrzymałam uszkodzoną paczkę / produkt. Co mam zrobić?

Dokładamy wszelkich starań aby paczki były szczelnie i bezpiecznie zapakowane. Jeżeli jednka otrzymasz paczkę lub produkt, który jest uszkodzony z winy sklepu bądź przewoźnika prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sklepem, w celach zorganizowania ponownej dostawy danego artykułu.   

 

Co zrobić w momencie gdy wystąpi problem z zapłaceniem za zamówienie?

Oferujemy kilka opcji zapłat za zamówienie. Jeżeli jedna z opcji nie akceptuje Twojej zapłaty, wówczas warto skorzystac z alternatywnej formy zapłaty. Jeżeli Twoja płatnośc została zaksięgowana lecz nie otrzymałeś potwierdzenia zapłaty, prosimy o kontakt mailowy bądź teleforniczny ze sklepem abyśmy mogli sprawdzić czy Wasza wpłata wpłynęła na nasze konto. 

 

Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?

Tak. Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie. W tytule wiadomości prosimy o podanie frazy 'faktura' oraz zamieszczenie numeru zamówienia.  

 

Czy wyślecie moje zamówienie zagranicę?

Na chwilę obecną oferujemy jedynie wysyłkę na terenie Polski. Jeżeli jednak zależy Ci na wysyłce do któregoś z państw UE prosimy o kontakt mailowy. Postaramy się umożliwwić taką opcję.  

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium